Webáruház cikk tanácsok az új marketingesek számára

Amikor a cikkmarketingről van szó, sokan úgy gondolják, hogy ez egy nehezen megfogható téma, de a cikkmarketing csak akkor nehéz, ha nem vagy eléggé képzett a témában. Ahhoz, hogy sikeres legyél a cikkmarketingben, mindig új információkat kell keresned. Ez a cikk csak egy a sok hely közül, ahol beszerezheted a szükséges információkat.

A blogger egy nagyszerű módja annak, hogy észrevegye a cégét. A blogolás számos platformon ingyenes, és nagyszerű módja az olvasók bevonásának és a visszajelzések megszerzésének. A blogokat viszonylag könnyű létrehozni, és több ember figyelhet fel vállalkozásodra és weboldalaladra.

Keress egy bloggert. Biztos lehetsz benne, hogy őszinte információkat kapsz egy olyan bloggertől, aki az adott városban él. Vedd fel a kapcsolatot ezzel a személlyel, hogy személyes ajánlásokat kapj arról, milyen csodálatos helyeket érdemes megnézned, vagy melyik étteremben érdemes enni.

Ahogy bővülnek a cikkmarketing erőforrásai, győződj meg róla, hogy a cikkeid kiterjedt kereszthivatkozásokkal rendelkeznek. Ne csak a linkelés kedvéért készíts hivatkozásokat a cikkek között, hanem próbálj meg minden olyan ésszerű lehetőséget kihasználni, ahol az egyik cikk támogatná a másikat. A cikkek hivatkozásainak jól keresztreferenciákkal ellátott hálózata jelentősen növeli olvasottságot.

Válassz okos, frappáns címet. Azt akarod, hogy a cikked címe egyrészt releváns legyen a cikkhez, másrészt, hogy könnyen megtaláljanak. Használj érdekes címet, amely a legfontosabb kulcsszavakat is tartalmazza, hogy mind a célközönségedet, mind a keresőmotorokat magadhoz vonzd.

Csak olyan cikkeket írj, amelyek relevánsak a linkek és a kulcsszavak szempontjából. A cikkedben mindennek, a linkeknek, a kulcsszavaknak és a tartalomnak kapcsolatban kell állnia egymással. A keresőmotoroknak szükségük van arra, hogy az írásokban összefüggéseket lássanak, hogy ki tudják találni, mit indexelnek.

Valószínűleg több kérdésed lesz, mint amennyire választ tudsz találni, ahogy elkezded a cikkmarketinget. Amint megtanulod az alapokat, lehull a lepel, és elkezdesz sok mindent magadtól kitalálni mások segítsége nélkül.

Mindenképpen használj alcímeket a cikkedben. Ez a taktika segít elkülöníteni a különböző bekezdéseket a cikkedben. Kiemeli az egyes pontjaidat, ugyanakkor az egész cikkedet összefogja. Az olvasók könnyedén át tudnak majd lépni egyik pontról a másikra, fenntartva a témára való összpontosítást. Az alcímekben is használhatsz kulcsszavakat.

Cikkmarketing céljainak meghatározásakor ügyelj arra, hogy azok reálisak legyenek. Ha 70 cikk megírását tervezed, és csak 12 órád van rá, az eléggé irreális cél. Az is kissé irreális, ha azt gondolod, hogy a kezdetek kezdetén könnyen több száz látogatót szerezhetsz minden nap. Győződj meg róla, hogy olyan célokat érsz el, amelyekről tudod, hogy el is érhető.

Amikor termékértékelő cikket írsz, döntsd el a termék legjobb tulajdonságát, és ezzel nyisd meg a cikkedet. Ha teheted, vedd bele a cikk címébe is. Minél korábban tudod megragadni az olvasót, annál jobb. Az olvasó érdeklődőbb és kíváncsibb lesz, és fogékonyabb lesz arra, hogy megismerje a terméket, amelyet véleményezel.

Azzal az információval, amit ebben a cikkben tanultákl, egy kicsit pozitívabban kell érezned magad a cikkmarketing törekvéseivel szemben. Keresse további információkat, és alakíts ki stratégiát az alapján, amit találsz.