Minden, amit a cikk marketingről tudni kell

Ha úgy döntött, hogy a cikkmarketing hatékony módja annak, hogy elérje célközönségét, van néhány tipp, amely segíthet a tökéletes cikk megalkotásában. Olyan megfogalmazást szeretne, amely bemutatja vállalkozását és az Ön által népszerűsíteni kívánt termékeket vagy szolgáltatásokat.

A cikkmarketing minden sikeres internetes marketingkampány fontos eleme. Amikor cikkeket küld be ingyenes cikk könyvtárakba, a cikk alján található szerzői forrásdobozban elhelyezheti a weboldalára mutató linket. Ez nemcsak új ügyfeleket irányít a webhelyére, hanem a webhelyére mutató visszautalások számának növelésével a keresőmotorok rangsorát is növeli.

Ha nem túl jó író, akkor a legjobb lenne, ha nem próbálná meg maga megírni a történeteit. Béreljen fel valakit, aki megcsinálja Ön helyett, hogy minden olyan információt megkapjon, amit szeretne átadni, és ne tegye magát vagy a cégét rossz színben tüntesse fel.

Adjon módot az olvasóinak arra, hogy megosszák a tartalmát. Ha valakinek tetszik a tartalma, és meg akarja osztani, akkor ezt mindenképpen engedélyeznie kell. Minél több egyéni tartalommegosztása van, annál jobban megjelenik webhelye a keresőmotorok számára. A megosztás növelheti az olvasottságot is, mivel olyanok is láthatják a tartalmait, akik esetleg nem keresnének önre, de így is.

Ha szakértője egy témának, tudassa ezt előre az olvasókkal. Az olvasók sokkal nagyobb valószínűséggel veszik komolyan, amit mond, és sokkal inkább befektetik az idejüket abba, hogy elolvassák, amit az adott témában írt, ha szakértő. Ne hencegjen nekik, de ne is rejtse el a tapasztalatát.

Bár kockázatosnak tűnhet, az egyik jó módja annak, hogy vállalkozását az interneten reklámozza, ha ellentmond a tömegeknek. Kavarjon némi vitát azzal, hogy felmondja a voksát egy népszerű márka ellen. Kritizáljon egy híres és lehetőleg közkedvelt személyt. Vegyen célba egy divatos weboldalt. Hamarosan mindenki, akinek a tollát felborzolta, az Ön oldalára fog hivatkozni, és országszerte blogokon és fórumokon fogja megvitatni.

A cikkmarketing során alkalmazott cikkeket online olvasásra alkalmas stílusban kell megírni, ami azt jelenti, hogy a bekezdéseket rövidre kell fogni. Az online olvasó szeme hajlamos elveszni a hosszú, vaskos bekezdésekben, ezért az ideális online cikk rövid, ütős bekezdésekre van bontva, amelyek könnyen megfoghatók és érthetők.

Találjon egyedi és okos módot arra, hogy a cikke népszerűsítő legyen. Az olvasók szeretik, ha egy író valami újjal és érdekessel próbálkozik. Hozzászoktak a termékleírás/értékelés/vásárolja meg itt formátumhoz. Ha ki tud találni egy másfajta módot a terméke népszerűsítésére, az olvasók özönleni fognak, és általában vásárolnak is.

Legyen egy lényeg, és aztán térjen rá. Az olvasók azt várják, hogy a cikkével tegyél valamit, legyen az akár problémamegoldás, kérdés megválaszolása vagy új megoldások kitalálása. Tartsa ezt szem előtt, miközben írja a cikkeit, hogy a helyes úton maradjon, és megadhass a közönségednek azt, amit megérdemelnek, vagyis egy jól megírt cikket, amely segít nekik egy őket érdeklő témában.

Egy nyerő cikk összeállítása nem nehéz, ha követ néhány egyszerű lépést. A cikkmarketing rendkívül hatékony lehet, ha a megfelelő emberekhez jut el. Mindenképpen gondolja át előre, hogy hol és mikor helyezi el a cikket. Ezek a pontok mindent megváltoztathatják a sikere szempontjából.