Növelje üzleti tevékenységét egy videó marketing kampány segítségével

A videó marketing gyors és hatékony útvonalat adhat a szervezeteknek, hogy elérjék a közönség tagjait anélkül, hogy nagy összegű finanszírozást köthetnének a vállalati vagy társult kapcsolatokra. Nem olyan egyszerű létrehozni egy olyan videót, amely szemet gyönyörködtető és figyelemfelkeltő. Számos dolog van, hogy gondolkodjunk, amikor a videó marketingről van szó. Olvasson el olvasson valamit a videó marketingről.

A legtöbb embernek figyelemreméltóan rövid figyelmet kell fordítania; azok az információk, amelyeket keresnek azonnal vagy gyorsan. Ha a videónak hosszúnak kell lennie, úgy tekintse meg, hogy több kisebb videót is megoszthasson, amelyet az emberek megtekinthetnek a szegmensekben.

Ne hagyja, hogy a videó marketing. Egyszerű videó létrehozása egyszerű alapfelszereltséggel csak jó videó segítségével.

Önnek annyi videót kell készítenie online. Mindig új videókat kell feltöltenie folyamatosan, hogy a nézők visszatérjenek és láthassák. Ez növeli az expozíciót is, ha új témákat vezet be azoknak, akik érdeklődhetnek azzal, amit mondani kell.

A videó tartalma vírusos, hogy a kiváló tartalomra összpontosítson. Nem mindig a legjobb technikai videokamera, hogy videót készítsen.

Nem hiszem, hogy az ügyfelek 20 perces videót nézhetnek. Akkor szüksége lehet az egészre, ha bizonyos termékeket csinál. Ha csak közvetlenül az ügyfeleivel beszél, tartsa a videót legfeljebb 10 percig.

A termelési érték nem a legfontosabb szempont a folyamat létrehozásakor. A magas termelési értékek nem jelentenek jó hozamot. Egy egyszerű videó, amely aranyat szerez.

Készítsen videót, amelyben részletezi, hogy mások miként használják a terméket megfelelően. Lépésről lépésre megmutathatod nekik, hogyan kell csinálni, és azoknak, akik a jövőben is használni fogják.

Ezt általában "akcióhívásnak" nevezik. Például, ha nagyobb megjelenítői hírlevelet szeretne regisztrálni, kérje, hogy kattintson a linkre a videó leírásában.

A videó-marketing segítségével a webhelyek és a közösségi média oldalak reklámozhatók.

Ne várj el, hogy egy videót postázz a vírusba. Szükséged van arra, hogy a közösségi médiával és az emberek eléréséhez szükséges egyéb eszközökkel vegye fel. Meg kell szerezned a szót, hogy az emberek láthassák.

Ha úgy dönt, hogy videót tesz közzé a YouTube-ra, ne feledje, hogy szükség lehet a felhasználók észrevételeinek szoros figyelemmel kísérésére és mérséklésére. Ha nincs ideje, hogy szorosan figyelemmel kísérje a megjegyzéseket, akkor csak ki kell kapcsolnia a megjegyzéseket.

Ne készítsen olyan videókat, amelyek rejtett napirendjei lehetnek a videókhoz. Ha a videó célja, hogy valamit eladjon, nyilvánvalóvá tegye. Az ügyfelek észrevételeivel kapcsolatos megjegyzéseket készíthet az ügyfelekkel.

Adjon meg videokonferenciát, hogy több videót kapjon webhelyének videóinak száma. Az ügyfelek által készített videók jó hirdetési lehetőség.

Vannak-e olyan kérdések, amelyekkel gyakran kapcsolatban állnak a vállalkozásával és termékeivel kapcsolatban? Ezután a videókat a kérdések megválaszolására használhatja. A gyakran feltett kérdésekre válaszoló videó egy folyamat, vagy azt mondja el, hogy a dolgok hogyan fognak működni, hogy ügyfelei jobban bízzanak benned.

Kezdje el a videóüzenetet üdvözléssel, hogy ügyfelei kényelmesebbé váljanak. Mondd el az embereket magadról és arról, hogy mit csinál az első vállalkozásod.

Könnyebb azt mondani, hogy videó marketinget fog használni, mint azt, hogy ténylegesen végrehajtsa. Használja az ebben a cikkben található tanácsokat annak biztosítására, hogy a marketing erőfeszítései megtérüljenek. Ne felejtsük el, hogy mennyire fontos a tervek előkészítése, majd a tervek követése.